Heb je een prangende vraag, ideeƫn voor een samenwerking of wil je ons in je assortiment opnemen? Ook dan horen we graag van je! Je kunt een berichtje sturen via het contactformulier onderaan deze pagina. We nemen zo snel mogelijk contact met je op.
Antwoorden op veelgestelde vragen zijn hieronder te vinden.
Bestellen en verzenden
Hoe kan ik betalen?
Online is het mogelijk om te betalen met iDEAL of creditcard (Visa of Mastercard).
Kan ik mijn bestelling achteraf betalen?
Nee, het is niet mogelijk om te betalen met Klarna, Riverty of een andere aanbieder van āachteraf betalenā. Je kunt wel een creditcard gebruiken.
Kan ik zakelijk bestellen?
Jazeker! Tijdens het afrekenen kan je een BTW-nummer toevoegen. Deze zullen we verwerken op de bestelbevestiging.
Heb je een grote zakelijke bestelling, of wil je ons product in je winkel aanbieden? Stuur ons dan een berichtje via het contactformulier.
Waarom heb ik nog geen mail met een bestelbevestiging ontvangen?
Controleer dan even je spambox, soms komt de mail daar terecht. Niet gevonden? Dan kan de mail vertraagd zijn of is je betaling mogelijk mislukt.
Check of er geld van je rekening is afgeschreven of of er een gereserveerd bedrag op je creditcard staat. Is er na 1 uur nog geen geld van je rekening afgeschreven? Dan is je betaling mislukt. Neem in dat geval contact met ons op via het contactformulier.
Rekenen jullie verzendkosten?
Ja, we rekenen 5,95 euro aan verzendkosten per bestelling.
Wanneer wordt mijn bestelling bezorgd?
We doen ons best om ervoor te zorgen dat je de bestelling in 1-3 werkdagen in huis hebt. Je kan je bestelling volgen via de Track & Trace link die je ontvangt zodra het pakket verzonden is.
In welke landen leveren jullie?
Op dit moment alleen in Nederland. Woon je in een ander land en wil je hƩƩl graag bestellen? Neem dan contact met ons op en we gaan kijken wat mogelijk is.
Hebben jullie ook een winkel?
Nee, maar je kan onze producten wel kopen in deze winkels.
Kan ik jullie producten verkopen?
Wil je onze producten in je assortiment opnemen? Dat vinden we helemaal leuk! Stuur ons een berichtje via het contactformulier, dan nemen we zo snel mogelijk contact met je op.
Ruilen en retourneren
Kan ik mijn product retourneren?
Binnen 14 dagen na ontvangst van je product heb je 2 opties:
- je product ruilen voor een ander product;
- je product retourneren en je geld terug laten storten.
Let op! De kosten voor een retourzending zijn voor eigen rekening
Wat zijn de retourvoorwaarden?
Na aanmelden van je retour via het contactformulier (vergeet hier niet je ordernummer bij aan te geven) heb je 14 dagen de tijd om je product op te sturen.
De kosten om een bestelling retour te sturen zijn voor eigen rekening.
Je kunt kiezen om je product te ruilen of om je geld terug te laten storten.
Om het volledige aankoopbedrag terug te krijgen is het belangrijk om je product in de originele staat en onbeschadigd terug te sturen.
Producten die geopend, gebruikt of kapot zijn kunnen we helaas niet accepteren als retour.
Waar dien ik mijn retour naartoe op te sturen?
Kipstraat 23e, 3011 RS Rotterdam.
Er is iets mis met mijn product?
Dat vinden we heel vervelend! Al onze producten zijn vers en zitten in een glazen verpakking, dus daar kan heel soms iets mis mee gaan onderweg. Stuur ons even een berichtje en we zorgen zo snel mogelijk voor een passende oplossing!